ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΥΟΥΣ ( PRE & POST NATAL EXERCISE)

          Η προγεννητική άσκηση (PreNatalExercise) είναι μια πολύπλευρη ασφαλής προσέγγιση που ενθαρρύνει τις διατάσεις και την εστιασμένη αναπνοή. Δυναμώνει το σώμα αλλά παράλληλα εξασκεί το μυαλό και την ψυχή προετοιμάζοντας τη μητέρα για το θαύμα της γέννας καθώς και για το νέο ρόλο της ως μητέρα.

Οι τεχνικές αναπνοών προετοιμάζουν την γυναίκα για την διαχείριση των πόνων του τοκετού. Η χαλάρωση βελτιώνει την ικανότητα της μητέρας να συγκεντρωθεί και να ανταπεξέλθει την ώρα των έντονων συσπάσεων.

Η άσκηση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης

  • Μειώνει το άγχος και την αυτία
  • Ενεργοποιεί τους εν τω βάθει μυς και αυξάνει τη δύναμη, την ελαστικότητα και την αντοχή των μυϊκών ομάδων που καταπονούνται στην γέννα
  • Προάγει την σταθεροποίηση της ΣΣ και της πυέλου με αποτέλεσμα να βοηθά το σώμα να αναρρώσει ταχύτερα μετά την εγκυμοσύνη.
  • Μειώνει την ένταση των πόνων της μέσης και του συνδρόμου του καρπιαίου σωλήνα
  • Βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου
  • Μειώνει τους πονοκεφάλους και το λαχάνιασμα λόγω ανεπαρκούς αναπνοής
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος
  • Βοηθά στον έλεγχο του βάρους
  • Βελτιώνει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος

Η μεταγεννητική άσκηση (PostNatalExercise)

  • Βελτιώνει τη διάθεση, αυξάνει την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση της μητέρας
  • Υποστηρίζει την ψυχική ευεξία
  • Ενισχύει τη κυκλοφορία του αίματος και την οξυγόνωση βοηθώντας στην αναδόμηση των μυών που έχουν αποδυναμωθεί ή καταστραφεί, όπως ο εγκάρσιος κοιλιακός και οι λοξοί
  • Ανακουφίζει τον πόνο στις αρθρώσεις και στους μυςτης πλάτης και της μέσης ανακτώντας σιγά σιγά τη δύναμη και την αντοχή
  • Ενθαρρύνει τους μυς του πυελικού εδάφους να λειτουργούν με τους εν τω βάθει κοιλιακούς για καλύτερη στήριξη της σπονδυλική στήλης και ενδυνάμωση της πυέλου
  • Προλαμβάνει την ακράτεια ούρων
  • Bοηθάει στην αποκατάσταση των ανισορροπιών που έχουν αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο